Οργάνωση και επίβλεψη λογιστηρίων επιχειρήσεων
• Πρώτη εγκατάσταση και οργάνωση νέων λογιστηρίων
• Λογιστική παρακολούθηση με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πληροφοριακών αναγκών της επιχείρησης
• Κοστολόγηση παραγωγής
• Λογιστικές αναλύσεις, ενδιάμεσα οικονομικά αποτελέσματα
• Σύνταξη λογιστικών καταστάσεων πλήρως εναρμονισμένων με την ισχύουσα νομοθεσία
• Τήρηση μισθοδοσίας επιχειρήσεων
• Συμβουλές επί της εργατικής κι ασφαλιστικής νομοθεσίας
• Προσαρμογή στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (IAS & IFRS)
• Διεκπεραίωση γραφειοκρατικών εργασιών και συναλλαγών με το Δημόσιο (Δ.Ο.Υ., Ασφαλιστικοί Οργανισμοί, ΓΕ.ΜΗ., Περιφέρεια και Επιμελητήρια)